نکاتی که باید درباره اسباب بازی های پولیشی بدانید

کودک شما مطمئناً خرس ، خرگوش و کانگوروی مخملی یا پلیشی خودش را ناز و نوازش می کنند. باید اطمینان حاصل کنید که این اسباب بازی ها ایمن باشند. چگونه؟ در اینجا یک لیست کوتاه از آنچه در هنگام خرید اسباب بازی های پلیشی باید جستجو کنید را آورده ایم.

چشم ها و بینی هایی را که به صورت جداگانه به عروسک ها متصل شده اند را دوباره بررسی کنید. از عروسک های بی کیفیتی که دکمه ها ، مهره ها یا سایر اشیا کوچک  متصل به آنها ممکن است بیفتند (یا جویده شوند) دوری کنید. لباس ، لوازم جانبی و هر چیز دیگر نیز به همین ترتیب است. نتیجه نهایی: هر موردی که روی عروسک چسبانده یا دوخته شده باشد ، احتمال زیادی دارد که در دهان کودک قرار گیرد.

مواظب سیم ها باشید. گوش ها ، پنجه ها ، دم ها و هرجای دیگر را بررسی کنید تا مطمئن شوید اسباب بازی بدون سیم است. حتی اگر سیم با "خز" پوشانده شده باشد ، این احتمال وجود دارد که بتواند به کوچولوی شما آسیب برساند.

از قسمتهای رشته ای عروسک ها دور شوید. از هر چیز رشته ای (به عنوان مثال ، مو ، روبان یا تسمه های بلند تر از شش اینچ) باید برداشته شود.

ساخت و کیفیت عروسک را بررسی کنید. درزها باید بسیار محکم باشند تا مواد پر کننده عروسک را در داخل آن نگه دارند.

مطمئن شوید که عروسک قابل شستشو باشد. عروسک های پولیشی می توانند خیلی زود کثیف و مملو از میکروب شوند. بهترین عروسک برای شما آنهایی هستند که می توانید به راحتی آنها را بشویید و خشک کنید. به آن عروسک شیر دوست داشتنی که کوچولوی شما حتی برای یک دقیقه از آن جدا نمیشود فکر کرده اید؟ اگر برایتان مقدور است دو تا از آن اسباب بازی های خاص را خریداری کنید تا از ناراحتی کودکتان در روز شست و شوی عروسک جلوگیری کنید.

جنگ با ریزگردها. علاوه بر پناه دادن به میکروب ها ، اسباب بازی های پولیشی ، گرد و غبار را نیز جمع می کنند که می تواند آلرژی و آسم را به طور جدی تشدید کند. یکی از راه های به حداقل رساندن این خطر این است که اسباب بازی را در آب گرم شستشو دهید (در دمای بیشتر از 120 درجه فارنهایت).

اسباب بازی ها را بیرون از گهواره نگه دارید. آن عروسک های خوشگل و ملوس ممکن است زیبا به نظر برسند ، اما در طول شب برای کودک شما خطر خفگی ایجاد میکنند. پس لطفا عروسک ها را خارج از تخت کودک قرار دهید.

دیدگاه شما

دیدگاه
whatsapp