9 بازی با عروسک های پولیشی در مهمانی بچه ها

سرگم کردن بچه ها در مهمانی هایشان مانند مهمانی تولد بسیار مهم و ضروری است تا بتوان ساعات شاد و لذت بخشی را برای آنها ایجاد کرد. به همین دلیل در این جا 9 بازی که به سادگی برای بچه ها قابل اجرا هستند را معرفی کرده ایم. این بازی ها را در هر مهمانی که در آن عروسک های پولیشی پیدا می شوند را می توانید برای بچه ها اجرا کنید.

سگ خال‌خالی را پیدا کنید

شاید عروسک پولیشی سگ خال‌دار نداشته باشید. ایرادی ندارد؛ می‌توانید اسم بازی خود را «گربه سیاه را پیدا کنید»، «زرافه بنفش را پیدا کنید» و ... تغییر دهید، خوب متوجه ایده شدید. یک حیوان عروسکی که با همه متفاوت است انتخاب کرده و آن را جایی در فضای مهمانی پنهان کنید. سپس چند حیوان عروسکی دیگر را هم پنهان کنید. یک‌زمان سنج تنظیم کنید و بچه‌ها را برای پیدا کردن آن حیوان خاص پیش از پایان وقت به چالش بکشید. آنها ممکن است همین‌طور که پیش می‌روند دیگر حیوانات را جمع‌آوری کنند اما تا زمانی که دوست پولیشی موردنظر یافت نشود بازی برنده‌ای ندارد.

صندلی ‌های موسیقی حیوانات عروسکی

فضای مهمانی خود را برای بازی صندلی ‌های موسیقی مهیا کنید. بچه‌ ها هم ‌چنانکه به بازی می ‌پردازند حیوانات عروسکی خود را نگه می‌دارند. هرگاه موسیقی متوقف می‌شود به‌جای اینکه بر صندلی‌ها بنشینند می‌بایست حیوانات عروسکی خود را روی آنها قرار دهند. درست مانند بازی سنتی بازیکنی که حیوانش بی صندلی بماند از بازی بیرون می‌رود. 

مانند حیوانات نقش بازی کنید

همه حیوانات عروسکی را درون یک سبد بزرگ قرار دهید. سبد را پشت مبل و یا داخل اتاقی غیر از جایی که بچه‌ها جمع شده‌اند قرار دهید. یکی‌یکی، بازیکنان باید به سمت سبد بروند، چشمانشان را ببندند و حیوانی را بیرون بکشند. سپس باید به گروه برگردند و مانند آن حیوان (بدون حرف زدن) رفتار کنند تا اینکه یکی حدس بزند چه حیوانی است.

نجات حیوانات

نجات حیوانات یکی درگیر از بازی هاییست که می توان با عروسک های ارزان حیوانات انجام داد. بچه‌ها را به دودسته تقسیم کنید حیوانات عروسکی را به‌گونه‌ای مجزا کنید که تعداد مساوی برای هر دسته داشته باشید. حیوانات عروسکی را در وضعیت نامساعدی که نیاز به نجات پیدا کردن داشته باشد قرار دهید (بچه‌گربه بالای درخت، خرس در حصار گیرکرده، خوک بین متکاهای مبل فرورفته و غیره). هر دسته باید به همان تعداد حیوانات را نجات دهد. اولین دسته‌ای که همه حیوانات را نجات دهند برنده می‌شوند.

مسابقه دو امدادی حیوانات عروسکی

بازیکنان را به دو دسته تقسیم کنید. بچه ‌ها را پشت نقطه شروع در دو صف قرار دهید. دو مجموعه از حیوانات پولیشی را به فاصله 6 متر از نقطه شروع قرار دهید. وقتی فریاد می ‌زنید «برو!» اولین نفر هر تیم می ‌بایست به سمت مجموعه عروسک‌ ها بدوند، یک حیوان عروسکی بردارند و آن را میان زانو های خود قرار دهند. پس ‌از آن باید به سمت تیم خود بدون اینکه حیوانات خود را بیندازند مسابقه بدهند. وقتی دوباره بر میگردند بازیکنان بعدی باید همان کار را انجام دهند. بازی تا زمانی که همه حیوانات جمع‌ آوری شوند به شکل دو به دو ادامه پیدا می‌کند. اولین تیمی که عروسک هایش   به پایان برسد برنده است.

حدس بزنید کدام حیوان است

همه حیوانات عروسکی که دارید را بردارید و درون یک کیسه بزرگ قرار دهید. یکی ‌یکی چشمان بازیکنان را ببندید و از آنها بخواهید دست های خود  را به داخل کیسه ببرند و حیوانی را به‌ صورت تصادفی بیرون بکشند. آنها یک دقیقه وقت دارند که حیوان مخملی را حس کنند و حدس بزنند چه نوع حیوانی است.

رقص و درجا خشک ‌زدن با حیوان عروسکی

ابتدا موسیقی پخش‌ کنید و از بچه‌ها بخواهید در آن میان برقصند. همان‌طور که این کار را انجام می‌دهند یک یا دو عدد از عروسک پولیشی را به میان جمع آنها بیندازید. بچه‌ها مدام باید آنها را همان‌طور که می‌رقصند به سمت یکدیگر پرتاب ‌کنند و وقتی موسیقی متوقف می‌شود همه در جا خشکشان می‌زند. بازیکنانی که عروسک در دست  انها باشد از بازی خارج می‌شوند.

نمایش مد حیوانات

محلی را همراه با مجموعه‌ای از لباس‌های عروسک و لوازم جانبی برپا کنید. بگذارید بچه‌ها به عروسک هایشان لباس تن کنند و سپس آنها را در نمایش مد به نمایش بگذارند. جوایزی برای ویژگی هایی مانند جذاب ‌ترین، خنده‌ دارترین، زیباترین، احمقانه ‌ترین و غیره در نظر بگیرید. مطمئن شوید که به‌اندازه کافی دسته‌بندی دارید تا همه بتوانند یک جایزه برنده شوند.

عروسک پولیشی خودتان را بیابید

این بازی برای جشن‌هایی است که در آنها بچه‌ها با خودشان عروسک خرسی خود یا دوست عروسکی‌ شان را آورده‌اند. همه حیوانات را جمع‌آوری کنید و روی‌هم قرار دهید. چشمان بازیکنان را ببندید و ببینید چه کسی می‌تواند حیوان خودش را از میان همه عروسک ها انتخاب پیدا کند.

دیدگاه شما

دیدگاه
whatsapp