عروسک‌های پولیشی را بهتر بشناسید و انتخاب کنید

عروسک‌های پولیشی را بهتر بشناسید و انتخاب کنید

دوران کودکی، از مهمترین سال‌های رشد و پرورش جسم و روح است که تأثیر آن تا آخرین مرحله‌ی زندگی مشهود است. از مهم‌ترین نیازها و ابزارهای کودک برای شناخت و آگاهی از دنیای اطرافش عروسک‌ها هستند، به نوعی اولین قدم برای برای ارتباط با انسان‌ها و محیط پیرامون و در نهایت آشنایی با شخصیت کودک است. انتخاب و خرید عروسک شاید در نگاه اول ساده به نظر آید ولی مستلزم رعایت نکات مهمی است که نباید نادیده گرفته شود.

زیباترین و پاک‌ترین فعالیت برای رشد و شکوفایی کودک

بازی با عروسک وسیله‌ای برای بیان احساسات، برقراری ارتباط، کسب تجربیات، نشان دادن آرزوها و خودشکوفایی کودک است. کودک همراه با عروسک، خود را در تقابل با موقعیت‌های لذت بخش، اضطراب‌آور و حتی ترسناک قرار می‌دهد و با کمک عروسک به تفکر و جست‌وجوی راه‌حل می‌پردازد و از این طریق آشنایی و تسلط خود را  در موقعیت‌های مختلف افزایش می‌دهد.

به عنوان مثال کودکی که از دکتر هراس دارد، با کمک عروسکش و بازی در نقش‌های بیمار و پزشک تسلط خود را در موقعیت مشابه افزایش می‌دهد و تا حد بسیار زیادی بر نگرانی و ترسش فائق می‌شود. به آغوش کشیدن، به گردش بردن، غذا دادن و هم صحبتی با عروسک فرصت تمرین و تکرار حرکات فیزیکی و ذهنی را برای کودک فراهم می‌آورد و کودک تجربه‌ای با ارزش، آموزنده و کاربردی به‌دست می‌آورد. از همین رو، والدین همواره سعی می‌کنند تا در خرید عروسک و وسایل سرگرم کننده مناسب و برای کودکانشان بهترین انتخاب را داشته باشند، تا بهترین امکانات را برای بازی و رشد ذهنی فرزندشان فراهم نمایند

پولیشی، یک فروشگاه آنلاین منحصر به فرد برای خلق دنیای شگفت انگیز کودکان

در فروشگاه اینترنتی پولیشی سعی در فراهم کردن بهترین انواع اسباب بازی‌های کودکان و نوجوانان و حتی بازی‌های سرگرم کننده برای بزرگترها  است. در فروشگاه آنلاین پولیشی، کالکشن کاملی از انواع عروسک‌های فانتزی، عروسک‌هایی با ظاهر حیوانات، عروسک‌های کارتونی، عروسک‌های نانو و عروسک‌هایی برای مناسبت‌های گوناگون موجود است.

عروسک‌های خرسی، جزو نرمترین دارایی‌های شما

عروسک‌های خرسی از محبوب‌ترین عروسک‌های مدل حیوانات هستند، که امروزه دارای طرفداران بسیاری در کودکان و حتی بزرگسالان است، علاقه و حس خوبی که عروسکهای خرسی منتقل می کنند جای هیچ چیز دیگر را نخواهد گرفت. این عروسک ها به دلیل طراحی دل نشین، نمادی از عشق و دوستی هستند. ظاهر زیبای عروسک‌های خرسی و ساخت آنها با بهترین متریال و الیاف موجود و ضد حساسیت در فروشگاه آنلاین پولیشی می‌تواند متناسب با هر سلیقه انواع مختلفی از عروسک‌های دوست داشتنی خرسی را در اندازه و رنگ آمیزی متنوع تهیه کرد.

عروسک‌های خرگوشی، تداعی کننده هوش و بازیگوشی

خرگوش یکی از حیوانات مورد علاقه کودکان است که تداعی کننده بازگوشی، لذت و هوش است که برقرارکننده ارتباط صمیمی عروسک‌های خرگوشی با کودک است. این عروسک‌های نرم و قابل انعطاف باعث می‌شوند که کودک از در دست و آغوش گرفتن خرگوش لطیف خود لذت ببرد.

عروسک‌های خرگوشی تهیه شده در پولیشی، می‌تواند هدیه‌ای جذاب و زیبا باشد که از زمان قدیم محبوبیت خود را داشته و روز به روز نیز به طرفداران آن اضافه می‌شود. لیست متنوعی از عروسک‌های نرم و لطیف خرگوشی در پولیشی موجود می‌باشد که به راحتی قابل سفارش است.

عروسک‌های حیوانات فانتزی و آشنایی با دنیای شگفت انگیز حیوانات

عروسک های ارزان حیوانات فانتزی یکی از معرف‌ترین و پرفروش‌ترین عروسک‌ها هستند که همیشه طرفدارهای منحصر به فرد خودش را داشته است. در دنیای پر مشغله امروز، نگهداری از حیوانات  کار بسیار سخت و مشکلی می‌باشد، بنابراین بهترین گزینه برای آشنا کردن کودکان با دنیای زیبای حیوانات تهیه عروسک‌های حیوانات فانتزی است. این عروسک از لحاظ طراحی صورت و بدنه و چه از لحاظ جنس بدن تشبیه کننده حیوانات واقعی هستند که می‌تواند در شناخت و ارتباط کودکان با حیوانات بسیار نقش مهمی باشد.

ایجاد خاطره و خلق زیبای دنیای کودکان از طریق عروسک حیوانات فانتزی و مورد علاقه کودکان در پولیشی افتخاری است که بتوان از طریق فروشگاه آنلاین در کوتاهترین و آسانترین راه در اختیار مشتریان گذاشت.

عروسک‌های حوله‌ای، همراه همیشگی کودک

عروسک‌های حوله‌ای یکی از جذاب‌ترین و نرم‌ترین عروسک‌ها ی موجود هستند که از محبوبیت زیادی در بین والدین و همچنین کودکان برخوردار است. این عروسک‌ها که به خاطر طراحی و جنسشان هیچ آسیبی به کودک نمی‌رساند و از جمله اسباب بازی‌ها و عروسک‌های بی خطر هستند.

این عروسک‌ها در طرح‌ها و سایزهای مختلف و طبق سلیقه‌های متفاوت طراحی و تولید شده‌اند و دارای جنسی نرم و قابل انعطاف هستند، در فروشگاه اینترنتی پولیشی با ارائه انواع عروسک‌های حوله‌ای در طرح و سلیقه‌های مختلف، خرید سریع و آسانی برای شما میسر خواهد شد.

عروسک های نانو

جنس عروسک یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. عروسک‌های نانو دارای آستری از جنس پارچه نانو هستند، که مانع تجمع عوامل حساسیت‌زا درون پارچه می‌شوند و بسیار مناسب برای پوست حساس کودک هستند. پارچه نانو دارای منافذ بزرگی هستند که گرد و غبار و عوامل حساسیت‌زا نمی‌تواند درآن رشد و نمو کند. تنوع عروسک‌های نانو با طرح‌های خلاقانه و ارائه محصولات با کیفیت و قیمت‌های استثنایی در فروشگاه آنلاین پولیشی برای شما خریدی رضایت بخش را به ارمغان می‌آورد.

دیدگاه شما

دیدگاه
whatsapp