به اطلاع میرسانیم، سفارش هایی که از تاریخ 28/اسفند/1402 ثبت میشوند به ترتیب اولویت از روز 14/فروردین سال جدید ارسال میگردد.

5 دلیل که چرا بچه ها عروسک ها پولیشی را دوست دارند

عروسک‌های پولیشی یک از اصلی‌ترین اسباب بازی ها در اتاق خواب کودکان هستند. در حقیقت، اگر کودکی فقط یک اسباب بازی داشته باشد، به احتمال زیاد، آن عروسک پولیشی خواهد بود. از ببرها گرفته تا پنگوئن‌ها، از سگ‌ها گرفته تا فیل‌ها، عروسک‌های پولیشی به هر شکل و اندازه می‌آیند و تقریباً با هر سلیقه‌ای مطابقت دارند. حتی در عصر فانتزی مجموعه های لگو (LEGO) و اسباب بازی‌های الکترونیکی چشمک زن، عروسک‌های پولیشی جذابیت خود را برای بچه ها از دست نداده اند. به همین دلیل فرزند شما دیوانه‌ی خرس‌های عروسکی و عروسک‌های پولیشی است.

1. عروسک‌ها باعث رشد و پرورش کودک می شوند.

کودکان بعد از اینکه در تمام طول روز رییس بازی درآوردند، فرصتی برای بازی در نقش بزرگسالان می‌خواهند. عروسک‌ها نشان دهنده بسیار خوبی از مراقبت و انظبات والدین کودک هستند. آنها كوچك، سبک، شبیه انسان و کاملاً سازگار اند.  بازی کردن در نقش «مادر» یا «پدر» برای یک عروسک‌ باعث می‌شود کودکان احساس توانایی و کنترل کنند. برخی از کارشناسان رشد کودک معتقدند که چنین بازی‌های تخیلی برای رشد ذهنی و اجتماعی آنها بسیار مهم است. علاوه بر این ، هنگامی که سه ساله هستید، هیچ چیز جذاب تر از داشتن «کودک» با چهره کیتی یا تمساح نمی باشد.

2. آنها همیشه لبخند می زنند.
عروسک های ارزان دخترانه از نا امیدی‌های زندگی مصون هستند. مهم نیست که چند بار افتاده باشند، روی آنها نشسته باشید یا تنها بمانند، آنها همیشه با لبخندهای دلچسب و آرامش بخش به بچه ها سلام می‌کنند. این پولیش‌های شاد، جهان را بدون توجه به اتفاقاتی که در زندگی کودک رخ می‌دهد، به یک مکان زیبا تبدیل می‌کنند. ممکن است مامان، بابا یا معلم ناامید شوند، اما تدی هرگز ناامید نمی‌شود.

3. آنها بهترین آغوش‌ها را دارند.

هیچ چیز مانند یک آغوش گرم و پیچ و تاب‌دار، افسردگی و اندوه را دور نمی‌کند، و گرمتر از آغوش یک عروسک پولیشی وجود ندارد. نه تنها این، بلکه عروسک‌ها، طولانی ترین و محکترین آغوش را دارند، بدون اینکه به دنبال هوا باشند یا برای پاسخ دادن به تلفن عجله کنند. از طرف دیگر، در آغوش گرفتن یک ربات اسباب‌بازی یا یک عروسک باربی، جدای ازنرمی بی اندازه آناها است.

4- مرتب‌کردن آنها آسان است.

برای کودک، هیچ چیز ساده‌تر از برداشتن عروسک‌های پولیشی از روی زمین بعد از بازی نیست. بدن نرم آنها با  دستان کوچک کودک مهربان است، و کنار گذاشتن آنها تنها همان پرتاب (با خوشحالی) روی تخت کودک است. هنگامی که آنها نیاز به تمیز‌کردن دارند، سریعاً از طریق ماشین‌لباسشویی کار انجام می‌شود. درحالی که برداشتن تعداد زیادی مکعب های بازی، کاری سخت به نظر می رسد و علاوه بر این، اگر پا بر روی آناها گذاشته شود، دردآور خواهند بود.

5- آنها قابل اعتماد هستند.

عروسک‌ها دیرتر از باقی اسباب بازی‌ها خراب می‌شوند. عروسک‌ها خم یا شکسته نمی‌شوند و ضربه نمی‌بینند. آنها صفحه نمایشی ندارند که ترک بردارد، باتری‌هایی که از بین برود یا قطعاتی که گم شوند. کودک می‌تواند در هر زمان و بدون هیاهو و تلاش یک عروسک پولیشی را بیندازد یا بردارد. آنها برای مسافرت با اتومبیل یا هواپیما بسیار عالی هستند. اگر یک عروسک پاره شود، می‌تواند با سوزن، مقداری نخ و کمی کرک اضافی ترمیم شود. با لبخندهای سخاوتمندانه شان، آغوش‌های نرم و دوام چند‌ساله، عروسک‌های پولیشی واقعاً دوستان کاملی هستند.

تعداد بسیار زیادی از این عروسک ها را میتوانید در فروشگاه پولیشی پیدا و انتخاب کنید.

دیدگاه شما

دیدگاه
whatsapp