چند توصیه برای مرتب کردن اسباب بازی های کودکتان

ایده های خلاقانه برای جا سازی اسباب بازی ها در اتاق کودکان

اسباب بازی ها در نگاه اول بی گناه به نظر می رسند ، اما به محض جمع شدن روی هم تبدیل به یک کابوس میشوند! کمک نیاز دارید؟ این ایده های هوشمندانه برای نگهداری اسباب بازی ها به شما کمک میکنند دوباره رنگ فرش را ببینید.

جا دادن اسباب بازی ها در زیر تخت

به فضای ذخیره بیشتری احتیاج دارید؟ قلمرو زیر تختخوابهای پر از گرد و غبار و اسباب بازیهای گمشده را فتح کنید. کشو ها و سبد هایی نگهدارنده  کمد های قدیمی را به راحتی میتوان برای این منظور مجدداً استفاده کرد. از آنها برای ذخیره اسباب بازی ها یا جا دادن لباس های زمستانی ، پتوهای اضافی و سایر مواردی که در حال استفاده روزمره نیست استفاده کنید.

شیشه های کوچک یچه گانه درست کنید

تیله ها ، تاس ها و اسباب بازی های کوچک دیگر به راحتی گم میشوند. آیا به دنبال راهی آسان و مقرون به صرفه برای این گنجینه های کوچک خود هستید؟ این ایده بسیار مناسب است. همه چیزهایی که شما نیاز دارید یک شیشه مربا ، یک قوطی اسپری رنگ ، و چند عروسک پلاستیکی ریز است تا روی در آن بچسبانید.

سطل های نگهدارنده پارچه ای درست کنید

با استفاده از پارچه ارزان قیمت و سبدهای مختلف پول پس انداز کنید و سطل های قدیمی را به سبدهای ذخیره جدید تبدیل کنید. خیاطی لازم نیست! فقط کافی است یک جفت قیچی و یک قوطی اسپری چسب داشته باشید.

سطل های ذخیره سازی نمدی

این سطل های نمدی زیبا برای ذخیره سازی هزینه بسیار کمی دارند و درست کردن آن فقط چند دقیقه طول می کشد. این سطل ها سبک و انعطاف پذیر هستند و حتی می توانند از قلاب آویزان شوند و یا بالای میز برای کاردستی و یا ذخیره سازی لگو نصب شوند.

برای سازماندهی لگوها از یک جا جورابی استفاده کنید

 اگر بچه های شما بزرگتر هستند ، ممکن است به یک راه حل پیشرفته تر برای حل مسئله لگو نیاز داشته باشید. این راه حل هوشمندانه که در وبلاگ های زیادی به اشتراک گذاشته شده است ، به شما امکان می دهد بلوک های ساختمانی خود را بر اساس رنگ و یا حتی با مجموعه جداگانه جدا کنید.

برای ذخیره بازی های تخته ای از یک نظم دهنده کمد استفاده کنید

بازی های تخته ای که روی جمع می شوند اغلب شبیه به بازی Jenga می شوند. یکی را بیرون بکش ، و همه آنها فرو میریزند!

به راه حل دقیق تری نیاز دارید؟ این راه حل ذخیره سازی هوشمندانه را امتحان کنید. نظم دهنده های پارچه ای از روی هم ریختن بازی های شما جلوگیری می کنند در حالی که فضایی را روی زمین اشغال نمی کنند.

مجموعه پازل خود را در یک بسته نگه دارید

مهم ترین قسمت هر پازل نگه داشتن قطعات است. اگر حتی یکی از قظعات را از دست بدهید کل بازی خراب می شود. به یک راه حل مناسب نیاز دارید؟ این ایده ذخیره سازی را امتحان کنید. مجموعه کیف های دستی در واقع ابزاری مناسب برای این کار است. کافیست تصویر را از روی جعبه جدا کنید و به قسمت داخلی هر کیس بچسبانید.

لباس های عروسکی را در جعبه های پلاستیکی ذخیره و سازماندهی کنید

یک میله چوبی که داخل یک جعبه ذخیره سازی پلاستیکی یه عنوان چوب رختی قرار می گیرد ، باعث می شود تا لباس عروسک ها مرتب چیده شود. این ایده عالی برای ذخیره سازی به شما اجازه می دهد تا تمام آن لباس های کوچک را بدون چین و چروک  نگه دارید در عین اینکه که در پایین آن کفش و لوازم جانبی دیگر را ذخیره می کنید.

اگر فضای اتاق کودک شما کوچک است و جای بزرگی برای نگهداری عروسک ها ندارید سعی کنید در هنگام خرید عروسک های نوزادی دقت کنید تا کوچک باشند و فضای کمتری را پر کنند.

 

دیدگاه شما

دیدگاه
whatsapp