چگونه بهترین عروسک را برای دختر ها انتخاب کنیم

انتخاب عروسک مناسب برای دختران در سنین مختلف واقعاً پیچیده است. انتخاب صحیح یک عروسک این امکان را به بچه ها می دهد که آن را به عنوان صمیمی‌ترین دوست و منبع آرامش  قرار دهند و همچنین روشی برای شکوفا شدن خلاقیت آن ها است. بنابراین چگونه می‌توانید به عروسک‌هایی که، به سادگی و فقط با کلیک کردن مردم، جزو پربازدیدترین‌ها هستند بیش‌تر از بقیه اطمینان کنید؟ شما احتمالا با انتخاب یک عروسک متناسب با سن دختربچه شروع می‌کنید. تاثیر عروسک‌ها بر بچه ها متناسب با هر گروه سنی متفاوت است. بدین معنی که بهتر است مردم همان عروسکی را که برای کودک پنج ساله خود خریداری می‌کنند برای کودک یک ساله‌شان نخرند. در این مقاله به نکاتی در مورد نحوه تهیه و انتخاب عروسک متناسب با سن کودک پرداخته شده است. 

عروسک دختر فانتزی

مرحله نوزادی 
نوزادان تا یک سالگی مهارت‌های شناختی و حرکتی چندانی ندارند تا عروسک را بغل بگیرند یا وانمود به بازی کردن با آن بکنند. (حداقل تا زمان اولین تولدشان که مهارت‌هایشان خیلی بهتر شود.) با این حال، مطمئنا آن‌ها عاشق زل زدن و چنگ زدن به بچه عروسک‌ها هستند. بنابراین با خواندن این مقاله می توانید یک عروسک متمایز، با کیفیت و مناسب سن کودکتان انتخاب کنید. 

کودکان نوپا 
زمانی که یک نوزاد می‌تواند به خوبی راه برود (حدود یک سالگی)، در این سن احتمالا به دنبال به دست آوردن عروسک جدیدی هستند که بتوانند زمان بیش‌تری برای بغل گرفتنش داشته باشند. باز هم وقتی بحث انتخاب عروسک برای این گروه سنی مطرح می‌شود یک از ویژگی‌ها نرم بودن عروسک است. علاوه بر موارد فوق، باتوجه به این که می‌دانید کودکتان با عروسک چه خواهد کرد، یکی از نکاتی که حتما در باید در نظر بگیرید قابل شست و شو بودن با ماشین لباس‌شویی است. به خاطر داشته باشید که این گروه سنی هنوز هم مستعد خفگی هستند، بنابراین هیچ لوازم تزئینی کوچکی را در دسترسشان قرار ندهید. 

مهد کودک 
در حدود دو تا سه سالگی دختربچه‌ها تمایل دارند تا با تصوراتشان بازی کنند. آن‌ها عاشق این هستند که نقش مادر را بازی کنند و با عروسکشان همان‌طور که حس می‌کنند با آن‌ها رفتار می‌شود رفتار کنند. عروسکی بخرید که امکان حرکت دارد و قدرت کشف کودک را ارتقا می‌دهد. لباس‌هایش قابل تعویض باشد و حتی بتوان به آن غذا داد. همچنین راهکارهای بسیار کوچک را هم در نظر داشته باشید، شما می‌توانید با چند وسیله مربوط به غذا دادن، تعویض لباس و خواباندن عروسک خلاقیت دخترتان را ارتقا دهید. 
عروسک های نوزاد قابل پرستاری مناسب‌ترین گزینه برای این گروه سنی هستند. 

عروسک دختر نشسته در باد

پیش‌دبستانی 
در سن چهار تا شش سالگی که مرحله میانی ایجاد احساس استقلال و آزادی است می‌توانید رویاهایی را که دختر کوچکتان دارد به واقعیت تبدیل کنید. 
عروسک‌های شخصیت‌های مشابه بالرین‌ها و شاهزاده‌ها (پرنسس ها) در این گروه سنی بسیار محبوب هستند. با خرید این عروسک‌ها به دخترتان اجازه می‌دهید که تصورات مربوط به زندگی در کنار یک افسانه را عملی کنند. 

دختران مدرسه‌ای 
در سن هفت سالگی دختران همه کاراها را با همراهی عروسکشان انجام می دهند. عروسک‌ها به نزدیک‌ترین دوستانشان تبدیل می‌شوند و همیشه در مهمانی‌های قبل خوابشان به صرف چایی دعوت هستند. برای این رده سنی موهای عروسک‌ها باید قابلیت شانه زدن داشته باشد و لباس‌هایشان قابل تعویض باشد و این نیازمند آن است که عروسک اجزای با کیفیت بالا داشته باشد و ممکن است بخواهند که عروسکشان را همیشه همراه خودشان به همه جا ببرند. این مرحله مهمی است که می تواند یا یک عروسک 50 ساتیمتری خاطره ساز و تکمیل گردد.

سنین نوجوانی و بالاتر 
در حالی که بعضی از دختران درست وقتی سنشان دو رقمی می‌شود دیگر بزرگتر از آن هستند که عروسک بازی کنند ولی عده زیادی از آن‌ها هم خیلی راحت به دنبال عروسک‌های رشدیافته‌تر هستند. از آن‌جا که بلوغ و احساس مسئولیت‌پذیری در این رده سنی بروز می‌کند دختران شروع به جمع‌آوری عروسک‌های کلکسیونی می‌کنند که در واقع این بخش گنجینه‌ای در زندگی آنهاست. 

عروسک دختر زیبا و جذاب

به‌طورکلی عروسک‌ها بیش‌تر از یک اسباب بازی هستند. آن‌ها بخش قابل توجهی از رشد شخصیت فرزندانمان در دوران کودکی و ارتباطی بین کودک و دنیای بزرگسالان هستند. عروسک ‌بازی به کودکان کمک می‌کند تا، از راه پرورش فکر، نقش‌های متمایزی را بررسی  و تجربه کنند. به‌علاوه عروسک‌ها عقاید و رویاها را در کنار همراهی و دوستی با کودکان به آن‌ها می‌آموزند. 

تعداد زیادی عروسک های ارزان دخترانه در فروشگاه پولیشی موجود است که می توانید: عروسک سالیوان، عروسک باربی، عروسک کیتی، عروسک سگ های پشمالو و بسیاری عروسک های پولیشی دیگر.

دیدگاه شما

دیدگاه

نظرات 1

avatar
عالییییییییی بود
۱۴۰۰/۱/۱
whatsapp