بهترین اسباب بازی های ساحلی سال 2020

 بهترین مجموعه: مجموعه اسباب بازی های ساحلی (چند تکه ای)

اگر می خواهید مجموعه ای از اسباب بازی های متنوع شن و ماسه ای با قیمت مناسب را برای بچه های خود داشته باشید ، مجموعه اسباب بازی های ساحلی کاملا مناسب شماست. این محصول عالی با چندین قطعه مناسب ساحل است و مطمئناً کودکان کوچکتر را برای ساعت ها سرگرم نگه میدارد.

این مجموعه شامل انواع زیادی از اسباب بازی های شن و ماسه است که باعث می شود کنار سحل به شم حسابی خوش بگذرد. در این مجموعه چند عدد بیل مختلف ، یک ظرف آبیاری ، یک سطل قلعه ای شکل ، چندین قالب قلعه و انواع قالب های دیگر از جمله ماهی ، اختاپوس ، صدف و موارد دیگر وجود دارد. اسباب بازی های پلاستیکی کاملاً به رنگ روشن هستند ، بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن آنها باشید. همچنین میتوانید این اسباب بازی ها را در یک کیف حمل پلاستیکی قرار بدهید. 

اسباب بازی های ساحلی

بسیاری از خریداران معتقدند که این مجموعه اسباب بازی های ساحلی یک اسباب بازی بی نظیر است و می گویند بچه هایشان عاشق بازی با اسباب بازی های شن و ماسه ای هستند. البته توجه داشته باشید که پلاستیک به کار رفته بادوام نیست و می تواند ترک بردارد ، اما از آنجا که اسباب بازی ها بسیار مقرون به صرفه هستند ، بیشتر افراد حاضرند دوباره آنها را خریداری کنند. 

بهترین سطل: سطل تاشو

سطل های ساحلی یکی از باید ها برای داشتن یک روز مفرح  در کنار ساحل هستند. اما مشکل نگه داری و حمل آنهاست. خوشبختانه سطل های سطل تاشو این مشکل را به لطف طراحی خود حل می کنند.

این محصول دارای سه سطل سیلیکونی 2 لیتری رنگی است که هر قطعه ابعاد متفاوتی دارد و در آخر کاملا تخت شده و درون حلقه های بلند 1 اینچی قرار می گیرند. این باعث می شود تا حمل و نقل آن آسان شود.

اسباب بازی سطل تاشو

سطل ها دارای دستگیره پلاستیکی با دوام هستند و میتوان آنها را در  ماشین ظرفشویی به آسانی شست. ساخت محکم این اسباب بازی ها ، آنها را برای بازی در ساحل و ساخت قلعه های شنی ایده آل می کند. همچنین می توانید از آنها در اطراف خانه برای تمیز کردن یا بازی استفاده کنید!

بسیاری از مردم می گویند که این سطل های قابل جمع شدن عالی هستند و جا سازی این اسباب بازی های ساحلی بسیار آسان است.  سطل های ساحلی به لطف طراحی کم حجم می توانند به راحتی در چمدان ها جا شوند. اگر می خواهید تعطیلات خانوادگی را به ساحل ببرید ، این سطل ها عالی هستند!

بهترین برای نوزادان: کامیون شن و ماسه

برای اولین بار کودک خود را به ساحل می آورید؟ فراموش نکنید که یک اسباب بازی کودکانه مانند کامیون شن و ماسه را با خود ببرید! این اسباب بازی با دوام  برای بچه های کم سن وسال بسیار مناسب است و ساعات ها انها را سرگرم میکند در حالی که به آنها در ساخت مهارت های حرکتی کمک می کند.

اسباب بازی کامیون شن بازی ساحل

نوزادان 18 ماه و بالاتر دوست دارند که با آن ها را در ماسه رانندگی کنند ، اشیاء موجود را در سطل را جمع کرده و بعد همه آنها را بیرون بریزند. از آنجایی که این اسباب بازی از پلاستیک ساخته شده است ، می توانید قبل  از ورود به خانه یه راحتی آن را بشویید تا از ریختن ماسه در همه جا جلوگیری کنید.

بسیاری می گویند این یک اسباب بازی خوب و با کیفیت است که کودکان خردسال واقعاً دوست دارند با آن بازی کنند. در عین  سادگی ، کار با کامیون آسان است و ساعت ها سرگرمی را فراهم می کند.

  بهترین برای نوجوانان: بدمینتون

با نوجوانان بدمینتون بازی کنید!، یک بازی سرگرم کننده و قابل حمل که نیازی به تعداد افراد بالایی ندارد! تمام افراد بالای 6 سال با هر  سطح مهارت میتوانند آن را بازی کنند.

این بازی قیمت مناسبی دارد و میتواند بسیار چاش برانگیز باشد. هنگام بازی ورزش هم خواهید داشت و حتی  بچه ها هم می توانند بازی کنند. به طور کلی ، این یک فعالیت عالی برای نوجوانان و خانواده ها است ،  کاملا قابل حمل است و تقریباً در همه جا میتوان بازی کرد.

بهترین گزینه برای تمام اعضا خانواده: مجموعه بازی های توپ و تور

در تعطیلات بعدی خود به ساحل ، تمام خانواده را یک بازی سریع  به نام توپ و تور سرگرم کنید. شاید این بازی جالب را در برنامه های تلویزیونی دیده باشید. این بازی به سرعت به یک تفریح خانوادگی برای هزاران نفر از مردم تبدیل شد.

با هر مجموعه بازی شما سه توپ ، یک تور شبکه ای، یک کیسه بسته بندی برای ذخیره سازی و یک کتابچه دستورالعمل دریافت خواهید کرد. کل وسایل بازی به آسانی در یک کیسه توری قابل حمل و نقل جمع می شود.

بازی کنار ساحل والیبال بچه-ها

شما به صورت دو تیم دو نفره بازی می کنید  که به والیبال شباهت دارد به این صورت که قبل از اینکه توپ را به داخل تور بزنید جای سه پرتاب دارید. شما می توانید سفتی شبکه تور را تنظیم کنید تا بازی ساده تر یا چالش برانگیز تر شود.

طبق بررسی ها، یادگیری و دسترسی به این بازی برای همه سنین بسیار آسان است. بازی ها می توانند به همان اندازه که شما می خواهید رقابتی یا ساده باشند . تنظیم آن بسیار آسان است و به جرات می توان گفت خانواده شما به سرعت به این بازی سرگرم کننده در فضای باز معتاد می شوند و اصرار دارند که آن را در سفر بعدی خود به ساحل بیاورید.

دیدگاه شما

دیدگاه
whatsapp